100ste Techniektraining bij de wsv1930voetbalschool!

IMG 9514Gisteren sloten we het vijfde voetbalschoolseizoen af met onze 100ste techniektraining! Meer dan 500 spelers/sters hebben zich alleen al ingeschreven voor onze module 10 techniektrainingen. 5 jaar terug starten ik dit avontuur met een fantastische groep trainers en vrijwilligers om een innoverende voetbalschool neer te zetten met de mooiste voetbalinnovaties. Met onze hoofdsponsor FEBO en subsponsor Vercom en een andere grote liefhebber konden wij dit mogelijk maken. Had nooit verwacht dat onze voetbalschool in deze opzet zo een groot succes zou worden, hier ben ik natuurlijk super trots op. We doen het voor de spelers om leuk en leerzame voetbaltrainingen te geven en veel FUN te hebben op het veld. Het mooiste om te horen van de spelers is altijd zijn we nu al klaar! Na onze trainingen blijven er altijd veel spelers hangen om nog even snel wat extra oefeningen te trainingen.

Onder veel belangstelling werkte de spelers vandaag de finaledag af van de 10 techniektrainingen. Na de training was de diploma uitreiking op de tribune en werden de spelers beloond met wat lekkers en hun welverdiende diploma. Top gedaan en we hopen jullie weer te zien op vrijdag 20 september.