Smartgoals

De WSV1930 Voetbalschool blijft zich verdiepen in de nieuwste ontwikkelingen op voetbalgebied. Daarom gaan we zeer binnenkort werken met de SMARTGOALS. Door middel van zes goaltjes - allen uitgerust met LED verlichting - is het met de SMARTGOALS mogelijk om dynamisch te trainen en o.a. het reactievermogen, conditie, anticiperen, snel schakelen, veldoverzicht, teamwork, snelheid, hoge balcirculatie, en effectief communiceren tussen spelers te verbeteren. Naast spelers beter maken brengt het vooral heel veel plezier en succesbeleving.

- reactie training met smartgoals.
- techniek training met smartgoals.
- partijvorm met smartgoals.

De WSV1930 voetbalschool zal de SMARTGOALS op diverse manieren in gaan zetten om spelers de kans te geven om kennis te maken met dit unieke product.

1. Pro-sessies WSV1930voetbalschool voor inschrijving februari 2016.
2. SmartGoals voetbalclinic op locatie.
3. SmartGoals team training.
4. SmartGoals training voor kleine groepen.
5. SmartGoals events, verjaardagpartijtjes.
6. Masterclass trainingen WSV1930 Voetbalschool training januari/februari 2016.

Heeft u interesse in een van bovengenoemde mogelijkheden en wilt u meer informatie neem dan s.v.p. contact met ons op. De mogelijkheden zijn legio!