Smartgoals events

De WSV1930 Voetbalschool heeft nu ook mogelijkheden voor sportievelingen om met de SmartGoals kennis te laten maken.
Door middel van zes goaltjes - allen uitgerust met LED verlichting - is het met de SmartGoals mogelijk om dynamisch te trainen en o.a. het reactievermogen, conditie, anticiperen, snel schakelen, veldoverzicht, teamwork, snelheid, hoge balcirculatie, en effectief communiceren tussen spelers te verbeteren.
Naast spelers beter maken brengt het vooral heel veel plezier en succesbeleving.

Voor beschikbare data en tijden of wilt u ons programma voor meer uren boeken dan kunt u contact opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of per telefoon Chinouk / Michel 06-22833010.