Ben blij dat mijn contract bij WSV'30 als hoofd jeugdopleiding

michel dekkerIk ben erg verheugd dat mijn contract bij WSV1930 als Hoofd Jeugdopleiding met een jaar is verlengd. Afgelopen jaren ben ik samen met heel veel vrijwilligers hard bezig geweest om een duidelijke structuur voor de gehele jeugdopleiding van WSV1930 neer te zetten. Ook zal ik samen met alle teamleden van de WSV1930 Voetbalschool nog meer innovaties van het hedendaagse voetbal gaan introduceren. Onze voetbalschool werkt volgens een leerplan en blijft zich verdiepen in nieuwe voetbaltrends. We vinden het belangrijk dat spelers veel plezier hebben en snel progressie maken in onze trainingen. Ieder op zijn eigen niveau.

De stappen die we samen binnen de WSV1930 Voetbalschool en WSV1930 hebben gemaakt zijn vastgelegd in ons opleidingsplan. Dit om voetbalvisie, kennis en beleid een breder draagvlak te geven en te blijven toetsen.

Ontwikkeling in ons opleidingsplan zijn:
- Opleidingsplan voor trainers en coaches.
- Periodisering van trainingen.
- Prestatieteams, opleidingsteams en minder prestatieteams.
- Keepersplan.
- Spelsystemen.

Heeft u interesse of vragen over trainingsmethodes, voetbalevents, SmartGoals, teamtrainingen of techniektrainingen neem dan contact met ons op.

michel dekker