Nieuwe tarieven WSV1930 Voetbalschool

We hebben een aantal aanpassingen gemaakt in onze tariefstelling voor de WSV1930 Voetbalschool. De Basis en de Pro sessies zijn iets duurder geworden. Dit omdat men bij inschrijving bij de basis sessie een prachtig tenue van JAKO krijgt bestaande uit een shirt, broekje en sokken. De tarieven van onze nieuwe PRO sessie zijn ook hoger ingezet omdat we in deze sessie natuurlijk trainen met de unieke Smartgoals welke een flinke investering waren! Maar wat zijn we trots dat we ermee kunnen werken.

De enthousiaste reacties van onze deelnemers over de gave trainingstechnieken zijn dat zeker dubbel en dwars waard! Maar we hebben niet alleen maar duurdere aanpassingen gemaakt in onze prijzen. We zullen vanaf de nieuwe sessies voor de Vervolg en de Top een mooi tarief kunnen gaan hanteren van slechts €75!!!

13 mei as is alweer de laatste training van de huidige sessie. We zullen dan weer net als de vorige keren met alle groepen tegelijk gaan starten om 18.00 uur. Tegen 19.30 uur zullen we leuk afsluiten in de kantine met een drankje, zakje chips en natuurlijk het welverdiende diploma!

Inmiddels zijn de inschrijvingen voor de nieuwe sessies welke zullen gaan starten op 2 september weer geopend!