• slider_1.jpg
  • slider_5.jpg
  • slider_6.jpg

De WSV1930 Voetbalschool Update

De WSV1930 Voetbalschool is sinds de oprichting in september 2014 voortvarend van start gegaan.
We zijn gestart met 20 deelnemers en inmiddels hebben we al meer dan 190 deelnemers aan een van onze activiteiten mogen verwelkomen!
Na de Basistrainingen zijn er inmiddels ook Vervolg, Top en Pro trainingen, sessies van 10 trainingen op de vrijdagavond.

Wij investeren veel in onze materialen zoals de Soccerwave, het Wiel Coerver doel en onze laatste aanwinst de Smartgoals (zie film op de site www.wsv1930voetbalschool.nl).
Daarom kunnen we onze deelnemers ook de nieuwste technieken aanbieden waarbij de factor FUN ook hoog in het vaandel staat!
Maar wij doen meer! We hebben inmiddels ook al de Masterclass in het vaste pakket zitten, de Techniekclinics in de vakanties, ons 4vs4 toernooi waar we weer flink willen gaan uitpakken en inmiddels hebben we onze 9e trainer mogen verwelkomen!
Dit geeft ons de mogelijkheid om nog verder uit te breiden. De eerste kinderfeestjes op het gras en/of zaal zijn inmiddels georganiseerd en erg goed ontvangen.
Ook kunnen wij complete teamtrainingen aanbieden voor verenigingen buiten WSV1930 want de Voetbalschool is er voor iedere sportliefhebber en onze materialen zijn breed inzetbaar.

Meer informatie hierover op onze site of bel Michel 06-23270461/Claudia 06-15233175