Afsluiting standaardsessies Voetbalschool

Afgelopen vrijdag was alweer de laatste training van de sessies welke gestart zijn op 4 september. Maar liefst 68 deelnemers mochten we verwelkomen deze sessies. Precies een jaar geleden is de Voetbalschool gestart met 20 deelnemers (waarvan het overgrote deel inmiddels in de TOP sessie meedraait) dus mogen we spreken van een behoorlijke groei en daar zijn we natuurlijk ontzettend trots op. Ook deze sessie hebben de deelnemers 10 weken lang hun tanden kunnen zetten in de intensieve trainingen waarbij het enthousiasme uiteraard de boventoon voerde.

Net als de vorige afsluitingen werden de groepen ook deze laatste sessie bij elkaar gezet zodat we de laatste training gezamenlijk konden afsluiten. Echter zat dit keer het weer niet mee maar waren we in de gelukkige omstandigheid dat we altijd nog een beroep konden doen op onze prachtige zaal. En zo geschiedde want het waaide erg hard. Het werd een leuke uitdaging voor Michel en zijn team om een training uit te zetten met zoveel deelnemers. Echter zijn zij niet voor een gat te vangen en werd de zaal in 6 sessies verdeeld. Daarna nog een leuk afsluitend toernooi en toen was het feest in de kantine. Voor alle deelnemers was er iets lekkers te drinken, een zakje chips en als leuke herinnering een mooi diploma geprint door Prepress4U uit Wormerveer. Nogmaals dank daarvoor!

En zoals jullie inmiddels gewend zijn staan wij alweer in de startblokken voor nieuwe activiteiten:
Start Masterclass 27 november (3 trainingen op selectie niveau, nog beperkt ruimte!!)
Start Twin Games 29 december (trainingsdag in de kerstvakantie van 12:30 uur tot 16:30)
Start Masterclass 15 januari met SMARTGOALS (3 trainingen op selectie niveau)
Start Basis sessie 19 februari
Start Vervolg sessie 19 februari