WSV1930 Voetbalschool schaft SMARTGOALS aan!

De WSV1930 Voetbalschool heeft mede dankzij onze fantastische sponsoren de nieuwste innovatie SMARTGOALS aan kunnen schaffen. We kunnen daarmee nog meer uitdaging geven aan het moderne voetbal. Ervaren trainers zoals René Meulensteen en Frank de Boer zijn zeer gecharmeerd van de SMARTGOALS en werken sinds kort met deze nieuwste trainingstechniek. Het trainen met de SMARTGOALS zullen de spelers meer inzicht, scherpte en nog meer voetbalbeleving gaan geven om nog beter te presteren. Voor een goede indruk klik hier. In dit promofilmpje kunt u zien hoe de spelers van het WSV jeugdteam O12 hier al een training mee heeft kunnen volgen en waar zowel de spelers, ouders als trainersgroep razend enthousiast over waren en wij kunnen dan ook niet wachten om met de nieuwe groep deelnemers in februari met de Smartgoals het veld op te gaan.

De WSV1930 Voetbalschool blijft zich verdiepen in de nieuwste ontwikkelingen op voetbalgebied. Na de speciale voetbalmethodes in de Basis, Vervolg en Top trainingen zullen we blijven investeren. Daarmee kunnen we een unieke Voetbalschool blijven in de Zaanstreek waarbij we de deelnemers de nieuwste materialen kunnen aanbieden om de spelers op veel verschillende manieren een uitdagende training te geven.

We zullen met de Smartgoals gaan werken tijdens de nieuwe PRO trainingen die in februari zullen starten.
De PRO-trainingen bestaan uit:
- reactie training met smartgoals.
- techniek training met smartgoals.
- partijvorm met smartgoals.
- Soccerwave.
- Kleine partijvormen.

We hebben beperkt ruimte voor de Pro sessie dus vol=vol en inschrijven is alleen mogelijk voor spelers van selectie- en opleidingsteams.

Door middel van zes goaltjes - allen uitgerust met LED verlichting - is het met de SMARTGOALS mogelijk om dynamisch te trainen en o.a. het reactievermogen, conditie, anticiperen, snel schakelen, veldoverzicht, teamwork, snelheid, hoge balcirculatie, en effectief communiceren tussen spelers te verbeteren. Naast spelers beter maken brengt het vooral heel veel plezier en succesbeleving.

De WSV1930 voetbalschool zal op diverse manieren deze Smartgoals in gaan zetten om spelers de kans te geven om kennis te maken met dit unieke product.

1. Pro-sessies WSV1930voetbalschool voor inschrijving februari 2016.
2. SmartGoals voetbalclinic op locatie.
3. SmartGoals team training.
4. SmartGoals training voor kleine groepen.
5. SmartGoals events, verjaardagpartijtjes.
6. Masterclass trainingen WSV1930 Voetbalschool training januari/februari 2016.

Heeft u interesse in een van bovengenoemde mogelijkheden en wilt u meer informatie neem dan s.v.p. contact met ons op.

Inschrijven voor een van de trainingen is mogelijk via onze site www.wsv1930voetbalschool.nl