• slider_1.jpg
  • slider_5.jpg
  • slider_6.jpg

Gratis trainingen

Inschrijfbanner gratis trainingWij van de WSV1930 Voetbalschool vinden het belangrijk dat ieder kind recht heeft om veelzijdig te bewegen en om leuke gevarieerde voetbaltrainingen te krijgen. In deze lastige periode met Corona willen we kinderen in de leeftijd van 6 t/m 15 jaar de kans geven om extra te bewegen. Iedereen kan inschrijven! Dus ook niet leden van WSV1930 of niet voetballers maar kinderen die gewoon lekker willen voetballen.

Deze voetbalclinics / Athletic trainingen zijn op 19 en 26 juni bij WSV1930 en zijn gratis! De voetbalclinics staan onderleiding van Michel Dekker, die deze samen gaat geven met de andere 6 ervaren voetbaltrainers die werkzaam zijn bij de WSV1930 Voetbalschool.

Deze voetbalclinics worden verdeeld in twee leeftijdcatergorieen, in beide groepen hebben we 50 plekken beschikbaar. Die daarna ook weer worden onderverdeeld in 5 groepen van 10 spelers.

Groep 1 : start van 18:00 tot 19:00 in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar.
Groep 2 : start van 19:15 tot 20:15 in de leeftijd van 13 t/m 15 jaar.
In totaal dus plek voor 100 kinderen, let op VOL=VOL!

De Voetbalclinic en Athletic trainingen bestaat uit veel fun en plezier.
We werken van uit onze jaren lange ervaring in sportevenement en het bewegen in kleine groepen. Ook zullen we al onze innovaties inzetten om kinderen uit te dagen.
Denk aan Smartgoals, goalshot, soccerwave, rebounders, minisoccerbal, snelheidsapp en meter, Bosuball, loopladders, horders, rope touwen en veel verschillende soorten ballen. Kortom pak deze unieke kans! De voetbaltrainingen vinden plaats op het complex bij WSV1930 en worden mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor FEBO, en andere sponsors.

Wil je inschrijven dat kan alleen via de WSV1930voetbalschool.nl. Klik op de button van de gratis extra voetbaltraining op 19 en 26 juni en je schrijf je meteen in voor beide dagen. Na de inschrijving ontvangen je meer informatie over de voetbalclinic en richtlijnen en protocollen waar we ons aan moeten houden. Tot snel op het veld.