Nieuwe trainingen starten weer

20181219 nieuwe trainingenOp 8 februari 2019 gaan we weer starten met de vernieuwde voetbalmodules. Inschrijven kan voor de techniek, talenten en een Elite groep. De afgelopen jaren hebben we veel geïnvesteerd in onze innovaties om spelers extra uit te dagen. Want dit is hard nodig, het hedendaagse voetbal verandert. Waar is het pleintjes voetbal gebleven! Kinderen spelen het liefst op de playstation en komen steeds minder buiten. Vandaar dat de WSV1930 voetbalschool zich blijft ontwikkelen met steeds vernieuwde voetbal innovaties om spelers/sters uit te dagen.
Deze voetbaltrainingen doen we in verschillende kleine groepen om spelers genoeg aandacht te geven en te verbeteren.
Meer informatie kunt u vinden op de site. Wij bieden 10 leuke en leerzame voetbaltrainingen aan voor slechts € 75. De nieuwe voetbaltrainingen starten weer op vrijdag 8 februari 2019. Op 1 februari 2019 geven we een gratis voetbaltraining, iedereen kan hiervoor inschrijven, ga naar de site en schrijf je in! Tot op het veld.

De WSV1930 Voetbalschool werkt met de volgende voetbal innovaties:
De SmartGoals worden gebruikt bij alle professionele voetbalclub, Ajax, PSV, AZ, Feyenoord en veel buitenlandse clubs trainen met deze intelligente trainingssysteem. Door middel van zes goaltjes - allen uitgerust met LED verlichting - is het met de SMARTGOALS mogelijk om dynamisch te trainen en o.a. het reactievermogen, conditie, anticiperen, snel schakelen, veldoverzicht, teamwork, snelheid, hoge balcirculatie, en effectief communiceren tussen de spelers.
De nieuwste innovatie zijn De SmartGoals sprint frames. Of we nu een dribbel- of sprintparcour uitzetten we kunnen iedere speler nu meten met behulp van onze Smartapp. Deze mogelijkheden geeft ons de tools om spelers nog meer te monitoren en te begeleiden op ieder zijn / haar voetbalniveau. Spelers vinden het super leuk om tijden met elkaar te vergelijken. Er ontstaan leuke competities.

De Goalshot staat voor ultieme innovatie en vernieuwing in het internationale voetbal waarmee iedere speler zich maar één doel stelt,…scoor zoveel mogelijk doelpunten!

De Soccerwave / Rebounders wordt op het trainingsveld gebruikt om een bal aan te nemen, weg te draaien of om af te werken op het doel. Je kunt een bal inspelen op de Soccerwave en deze krijg je dan vervolgens terug met een curve terug. De Soccerwave is bij Manchester United en Liverpool al opgenomen in de jeugdopleiding.

De Mini-soccerball / Tocball Xavi past perfect in de Cogitraining. Nieuw is de bal aan een touwtje niet. Een club als Ajax had een soortelijk product al 25 jaar geleden, Degene die hier lyrisch over is heeft de naam Wesley Sneijder. En hij is nog steeds de beste tweebenige voetballer van de wereld!

De cogitraining is er op gericht om de voetballer op een creatieve manier oplossingen te zien tijdens het voetbal. Het creatieve brein en het sneller zien van voetbaloplossingen is trainbaar. Wanneer patronen en spelsituaties herkend worden door de hersenen zorgt dit ervoor dat spelers sneller de juiste beslissingen kunnen nemen. Met cogitraining kunnen we bovenstaande opbouwen vanuit oefeningen gericht op balbeheersing en lichaamsbeheersing. Deze oefeningen worden uiteraard aangeboden in onze trainingen. Dus aarzel niet en schrijf je in voor een van onze voetbaltrainingen.