Elke maand slimmer | SmartGoals Nieuwsbrief januari 2018

smartgoalsIn de Smartgoals nieuwsbrief van januari 2018 is de WSV 1930 Voetbalschool opgenomen.
Als één van de eerste gebruikers van de Sprintframes wordt er gelinkt naar een artikel en een mooie video.
Zie hieronder de nieuwsbrief.

Elke maand slimmer

Welkom in 2018! Check hieronder wat er deze maand in de nieuwsbrief staat.

Nieuw: 9 SmartGoalkeepers oefeningen

Vanaf nu zijn er oefeningen beschikbaar voor de keepers onder ons!
Leuk om te weten: deze 9 oefeningen komen van andere keeperstrainers die al een tijdje met SmartGoals werken.

balk bekijk de oefeningen

Oefening van de maand: Tiki Triangle

De jeugd van ADO Den Haag laat even zien dat FC Barcelona niet de enige zijn die Tiki Taka beheersen.
Daarom is de 'Tiki Triangle' onze oefening van de maand Januari!

balk bekijk oefening

De nieuwe SprintFrames in actie!

Voetbalschool WSV1930 mogen wij vernoemen als een van de eerste sprintframes gebruikers.
Niet alleen hebben zij een artikel geschreven, maar ook een toffe video gemaakt. Check hem hieronder:

balk bekijk video

SmartGoals supporter van de maand

Afgelopen maand kregen wij een video van Sportbrein! Check de video door op het logo hieronder te klikken:

Heb je ook een mooi filmpje, foto of verhaal van onze SmartGoals? Tag ons op social media of deel het via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.!